Handelsbetingelser hos BookMaster A/S

Generelle oplysninger
BookMaster A/S
Skolegade 22, 2 Tv
6700 Esbjerg

CVR nr.: 40123422

Telefon: 70332221
Email: kundeservice@bookmaster.dk

Priser
Alle vores priser er angivet inkl. moms.

Betaling
BookMaster A/S modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard . Betalingen vil først blive trukket på din konto, når arbejdet er udført. Alle beløb er i DKK*. Danske kroner og inkl. moms. Vi tager ikke kortgebyrer.

*Da vi på nuværende tidspunkt anvender et amerikansk betalingssystem, Stripe, bliver pengene trukket med det samme. Vi er i en proces om at skifte til et dansk betalingssystem, således, at pengene ikke bliver trukket før en opgave er udført. Vi beklager ulejligheden. 

Booking
Booking af ydelser kan kun ske igennem www.bookmaster.dk. Vores support er tilgængeligt på telefonen, chatten og mailen alle ugens 7 dage i tidsrummet mandag – fredag fra kl. 09:00 – 18:00 samt lørdag og søndag fra kl. 10:00 – 17:00

Annullering eller ændring af booking
Du kan ændre din booking op til 24 timer før den bookede aftale via mail til kundeservice@bookmaster.dk. De første 14 dage fra aftalen er indgået, har du fortrydelsesret på din booking, se længere nede. Efter de 14 dage, har du ikke længere fortrydelsesret. Vi tilbyder dog, at du kan give afbud senest 24 timer før opgavens start. Dog forbeholder BookMaster A/S sig ret til, at opkræve et gebyr på 199 kr. Afbud kan kun ske via mail til kundeservice@bookmaster.dk.

Ved udeblivelse påkræves kunden at betale hele beløbet. 

Praktiske informationer
Du skal sørge for, at der er nok plads til at din Steamer kan vaske din bil. Det kræves, at der som minimum er plads til en BookMaster A/S bil ved siden af, foran eller bagved din bil. Du skal stå for overdragelsen af nøglen til din Steamer på det aftalte tidspunkt ved opgavens start. Du modtager en SMS 15 min. Før Steamerens ankomst. 

Når din bil er klargjort, så skal du gennemse bilen for eventuelle mangler og skader mens vores Steamer er hos dig. Du bedes ligeledes starte bilen og tjekke elektronikken. Er der imod al forventning en skade på bilen, bedes du gøre steameren opmærksom på dette OG kontakte os på info@bookmaster.dk

Er du forsinket, så venter vi op til 15 min. og herefter kører vi videre til anden opgave. 

Vi gør opmærksom på, at vores tilbud og priser kun gør sig gældende ved biler der hører under kategorien almen brugsbeskidt. Såfremt bilen er mere end almindelig brugsbeskidt, kan der opkræves ekstra betaling for den ekstra tid, som vi vil bruge på opgaven. 

Vi forbeholder os retten til, at fakturere dig for et eventuelt restbeløb, hvis du vælger og betaler for en forkert bilstørrelse. 

Forsikring
Vores steamere og din bil er forsikringsdækket i tilfælde af skader/uheld på arbejdsstedet.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi indgår aftalen. Såfremt din booking er indenfor 14 dage fra dagen hvor du har bestilt en aftale, vil din fristen udløbe så snart leveringen er fuldt leveret.  I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er leveret.

Du kan sende en mail til kundeservice@bookmaster.dk eller benytte fortrydelsesformularen.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes.

Ved aftaler, hvor du havde bestilt en forkert bilstørrelse og ønsker, at annullere din ydelse, mens vores steamer er ud ved dig. 

Tilbagebetaling af købs beløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. 

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er leveret.

Vi opkræver mellem 50%-75% af ydelsens pris, afhængig af hvor meget materiale, arbejdstid, transporttid, mandskabstid etc. der er lagt i. Ring eller skriv gerne til kundeservice inden du aflyser.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Reklamation
Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret. Reklamation over den leverede ydelse skal ske hurtigst muligt over mail til kundeservice@bookmaster.dk, dog senest 24 timer efter at ydelsen er udført. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt billeder og video.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf. nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig.
Personoplysningerne registreres hos BookMaster A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på bookmaster.dk er BookMaster A/S.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kundeservice@bookmaster.dk.

Betingelser for lanceringskampagnen: Gratis Sæderens & Voksbehandling
Gratis sæderens (maks. 5 sæder) gælder kun ved bestilling af hele bilen eller indvendig vask.
Voksbehandling gælder kun for bestilling af hele bilen eller udvendig vask.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på kundeservice@bookmaster.dk .
Har du en klage over en ydelse, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Link: www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr


Forretninger med tæt kundekontakt (liberale serviceerhverv) kan fx være frisører.

Samtlige tiltag gælder til og med 28. februar 2021. Der gælder blandt andet forsamlingsforbud på fem personer, afstandsanbefaling på 2 meter samt påbud om mundbind eller visir mv. Derudover er der fortsat restriktioner og tiltag vedrørende blandt andet lukning af serveringssteder og detailhandel samt hjemsendelse af studerende og skoleelever mv.

Det betyder, at visse liberale serviceerhverv skal holde lukket for offentligheden. Det gælder tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker, frisører og øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter indebærer tæt fysisk kontakt til kunder samt solarier og køreskoler.

Kilde: coronasmitte.dk